25.12.2023 Posolstvo Ježiša Krista (Valentína Papagna)

06.01.2024

Na Štedrý večer, na polnočnú omšu, po rozdávaní svätého prijímania, keď biskup a kňazi ešte sedeli, a tesne pred záverečným požehnaním sa náš Pán Ježiš zjavil celý dospelý.

Mal na sebe krásnu bordovočervenú tuniku, ktorá predstavovala Jeho kráľovskú rodinu. Dnes večer vyzeral tak krásne a majestátne a veľmi šťastný.

Každé Vianoce prichádza náš Pán ako Novonarodené Bábätko, ale tento rok prichádza ako dospelý, ktorý predstavuje Jeho silu, Jeho majestát a Jeho božstvo.

Keď som po svätom prijímaní stále kľačala, povedal: 

"Nevstávaj. Zostaň na kolenách."

Povedala som: "Pane, ďakujem Ti za tieto Vianoce, ktoré stále oslavujeme. Je to krásne a nech mier zavládne po celom svete."

Povedal: 

"Áno, niektoré časti sú pokojné, ale v iných častiach sa stále zabíja. Ako zvyčajne!"
"Skôr ako ti poviem čokoľvek iné, váž si tieto špeciálne chvíle, ktoré ti odhalím a poviem ti.
Sú veľmi vzácne – váž si ich a vážte si ich!

Náš Pán bol veľmi šťastný, keď povedal: 

"Teraz vám oznámim skutočne radostnú správu, ale najprv vám chcem povedať, že budúci rok to bude veľmi ťažké, takže musíte byť silní a modliť sa. Nasledujúci rok bude ešte ťažší, ale tretí rok bude novou érou mieru, do ktorej vstúpite."
"...a hádaj čo! Ty a ja, ako nevesta a ženích, ruka v ruke, kráčame do Novej éry."


Prekvapene som povedala: "Pane, ja?"

"Sme v tomto pláne zmeny a vy ste v ňom," povedal.
"Je to nová éra mieru, aká tu na zemi ešte nebola. Nikdy! Bude to také pokojné, také krásne, že budete takí šťastní – budete vo vytržení. To bude taká krásna radosť. Vytvorím všetko nové – nový mier, novú éru. Prídem obnoviť celú zem a bude to nová jar, nové stvorenie, ktoré pripravujem, a už som vám to ukázal a už som vám zjavil, čo príde, a je to tu. Zlo bude porazené. Bude to také krásne."

"Wow," povedal som. "Pane, prajem si, aby sme do toho mohli vstúpiť teraz a zabudnúť na to, čo príde."

Pán Ježiš sa usmial a povedal: 

"To, čo je prorokované, sa musí naplniť.
Môj druhý príchod nebude taký, ako som prišiel na zem ako malé dieťa, aby som sa znovu narodil. Prichádzam ako Kráľ, aby som vládol svetu a obnovoval svet; to bude pre môj ľud, pre každého, kto vstúpi do mojej novej éry.
Takže teraz sa musíte veľa modliť a povedať to ľuďom. Povedzte im, že sa musia modliť a byť veľmi silní, aby prekonali všetko, čo príde. To je dobrá správa, ktorú ti dávam."


Povedal: "Ako sa blíži čas, budem vás informovať, aby som varoval ostatných."

Pán Ježiš je plný prekvapení.

Čakal do poslednej chvíle, aby mi odovzdal nádej, niečo krásne.

Keď mi náš Pán povedal, aby som si vážila tieto výnimočné chvíle, až potom som pochopila, čo tým myslel.

'Páni!' Pomyslela som si: 'To sú naozaj vzácne chvíle.'

Pochopila som, že som súčasťou týchto zmien, pretože robím a ponúkam Mu všetko, čo odo mňa žiada.

Chce, aby som im bola svedkom.

Nielen utrpenie, ktoré mám na zemi, ale chce, aby som bola svedkom radosti z Jeho Stvorenia a zázrakov - Jeho Stvorenia, aké tu ešte neboli.

Chce, aby sme boli odvážni a mali vieru, pretože nás neopustí.

Ľudia už majú tohto utrpenia dosť.

Náš Pán vie, prečo k Nemu ľudia volajú.

Preto budú vo veľmi krátkom čase na svete také krásne zmeny a odmeny.

Pane, chválime Ťa a milujeme Ťa a ďakujeme Ti, že si zjavil také krásne posolstvo nádeje

© 2018 SOUNDOG Studio / Pri tvorbe tohto webu neboli zničené žiadne gitary
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky